Dostawa

Co warto wiedzieć o dostawie :

I

  1. Koszty dostawy podane są na karcie każdego produktu.
  2. Przy zamówieniach o łącznej wartości powyżej 5.000 zł transport jest bezpłatny. 
  3. Dostawy realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich.  O szczegółach dostawy informujemy drogą mailową w dniu wysyłki podając: numer listu przewozowego, dane kontaktowe do firmy kurierskiej, gdzie można uzyskać kontakt do kuriera lub sprawdzić status przesyłki.
  4. Czas dostawy to 1-2 dni robocze w zależności od miejsca dostarczenia przesyłki. 
  5. Godziny doręczeń są różne dla różnych oddziałów firmy kurierskiej, jeżeli jest taka potrzeba prosimy o kontakt w dniu dostawy z oddziałem firmy kurierskiej, podając numer listu przewozowego można uzyskać informację o planowanej godzinie doręczenia.
  6. Wszystkie nasze paczki są spakowane, aby ich waga nie przekraczała 30 kg, a to oznacza, że kurier ma obowiązek doręczenia paczek “pod drzwi” - koszt przesyłki obejmuje wniesienie
  7. Nie ma możliwości odbiorów osobistych.

I

Podczas zakupów w naszym sklepie wrzuć wszystkie produkty do koszyka, a następnie wybierz sposób dostawy i płatności - w podsumowaniu zakupów pojawi się całkowity koszt transportu wybranych przez Ciebie produktów.

Koszt dostawy zależy od:

  • gabarytów przedmiotu,

  • ilości zamówionego towaru,

  • wyboru sposobu dostawy,

  • wyboru formy płatności,

I

Doręczenie przesyłki i obowiązki klienta:

Prosimy o bezwzględne sprawdzenie paczek przy kurierze !

Jeśli któraś z poniżej wymienionych sytuacji ma miejsce, kurier ma obowiązek od razu spisać protokół uszkodzenia paczki, jest to konieczne do wszczęcia procedury reklamacji !

Prosimy zwrócić uwagę, aby opis uszkodzeń był wyczerpujący:

  • Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone. To bardzo ważne- jeśli opakowanie jest w jakikolwiek naruszone, kurier musi wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego (adnotacja z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie: rozdarcie/ wgniecenie, ile ma cm), jest to jeden z kluczowych argumentów przy składaniu reklamacji,

  • Po rozpakowaniu (również przy kurierze) należy sprawdzić zawartość przesyłki np. czy blat nie posiada odprysków, czy fronty nie są pęknięte, adnotacja o uszkodzeniu zwartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm),

Zalecamy fotografowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego.

Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub odkryją Państwo wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu po jego odejściu, maja Państwo 7 dni na wezwanie kuriera do spisania protokołu uszkodzenia paczki.